#2 odcinek z serii – o sprzedaży lodów na podstawie danych transakcyjnych CMR opowiada Marek Zachalski

Odcinki tworzone we współpracy ze Spożywcza TV dzięki Hurt i Detal

@Spożywcza TV www.hurtidetal.pl

Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące kategorii lodów impulsowych w Polsce. Które lody są najczęściej kupowane, a które marki przynoszą największe zyski? Jakie czynniki rządzą w kategorii oraz jak kształtują się trendy rynkowe? Na te i wiele innych pytań odpowiada Marek Zacharski, Analityk CMR.

00:00 Wstęp

00:29 Trendy sprzedażowe

02:23 Czynniki wzrostu

04:53 Sezonowość lodów

06:34 Znaczenie wartościowe kategorii

08:35 Typy lodów

09:45 Struktura wartościowa sprzedaży

11:16 Nowości lodowe

12:33 TOP 10 lodów 2021

13:12 Podsumowanie

✅ Dane dostarczone dzięki: http://www.cmr.com.pl

✅ Projekt realizowany dzięki współpracy z: https://hurtidetal.pl


CMR
is independent market research agency
developing innovative research tools.

Our main areas of interest are:
quick measurement of marketing-mix activities’ impact
on FMCG sales results and precise analysis
of purchasing behavior based
on transactional/ receipt data