(Polski) PRACA

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 W związku z rozwojem usług opartych o dane transakcyjne pozyskiwane z Panelu Sklepów poszukujemy osoby na stanowisko:

Analityk Danych Sprzedażowych FMCG/Konsultant

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Twoje zadania:

  • przygotowywanie cyklicznych raportów dla klientów z branży FMCG
  • opracowywanie pogłębionych analiz, np. zwyczajów zakupowych, efektywności działań promocyjnych, optymalizacji asortymentu
  • bieżąca współpraca z klientami CMR (producenci i sieci handlowe)
  • bieżący kontakt z działami marketingu, sprzedaży, trade marketingu i zarządzania kategorią czołowych firm FMCG
  • pomoc w realizacji projektów ad hoc

Nasze wymagania:

  • zdolności analityczne
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość MS Excel, Power Point
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne

Mile widziane:

  • znajomość branży FMCG
  • doświadczenie zdobyte po stronie producenta, sieci detalicznej lub agencji badań marketingowych – w obszarze marketingu, trade marketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią
  • znajomość oprogramowania R
  • znajomość VBA

 Oferujemy Ci:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zróżnicowany zakres obowiązków
  • możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w obszarach analiz rynku, obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • możliwość elastycznej organizacji czasu i miejsca pracy

 

Nie czekaj, zaaplikuj do nas poznawać świat FMCG!
Wyślij swoje CV na: rekrutacja@cmr.com.pl

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV przez Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o., ul. Nowoursynowska 162G, 02-583 Warszawa w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

Informujemy, że ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać udzieloną powyżej zgodę. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: rekrutacja@cmr.com.pl

Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowoursynowska 162G

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
  2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, firmy rekrutacyjne.
  3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  4. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych – przez okres dwóch lat.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
  3. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.

CMR
is independent market research agency
developing innovative research tools.

Our main areas of interest are:
quick measurement of marketing-mix activities’ impact
on FMCG sales results and precise analysis
of purchasing behavior based
on transactional/ receipt data