PL

Insights

Articles, reports, new initiatives

Artykuł
Kawa mrożona w sklepach małoformatowych – jak wygląda sprzedaż tej kategorii? (Analiza)

W kwietniu rozpoczął się sezon na kawy mrożone RTD (ready to drink), który potrwa do końca lata.  Polacy polubili kawę na zimno, która w 2021 r. w sklepach małoformatowych zaliczyła wzrost sprzedanej liczby opakowań aż o 27%.

May 19, 2022
Artykuł
Komentarz: sprzedaż serów twarogowych w sklepach małoformatowych

Sery twarogowe naturalne cieszą się stałym poziomem zainteresowania konsumentów w ciągu roku. Jednak sprzedaż segmentu serów twarogowych do pieczenia wygląda nieco inaczej, gdyż pozostaje silnie skorelowana z okresami świątecznymi – to produkty, które cieszą się dużą popularnością w ciągu całego roku, jednak ich pik sprzedażowy przypada w okresie świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia. Należy pamiętać […]

May 18, 2022
Artykuł
Sezon grillowy: jak wygląda sprzedaż kiełbas w sklepach? (Analiza)

Jak wynika z danych CMR, wartość sprzedaży kiełbas paczkowanych w sklepach małego formatu od maja do sierpnia 2021 r. była równa sumie sprzedaży z pozostałych 8 miesięcy ubiegłego roku. 

May 16, 2022

SALES MONITORING – ANALYSIS – RIGHT DECISIONS

 

About us

CMR is an independent market research agency developing innovative research tools based on electronic transactional data. Our main areas of interest are: – quick measurement of marketing-mix activities’ impact on FMCG sales results – precise analysis of purchasing behavior based on transactional/receipt data We cooperate with both FMCG manufacturers and distribution chains. CMR – an expert in market research based on transactional data analysis