PL

Insights

Articles, reports, new initiatives

Artykuł
Jak wyglądają prawdziwe “paragony grozy”? Ceny niektórych produktów wzrosły aż o 60%

CMR oraz portale Gazeta.pl i Handelextra.pl co miesiąc przygotowują własny “koszyk cenowy”, w którym na podstawie paragonów ze sklepów małoformatowych – tych położonych zwykle najbliżej domu – badane są ceny ponad 30 produktów. Oto najnowszy raport, za maj.

June 28, 2022
Artykuł
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych (maj 2022 r.)

Jak wynika z danych CMR, w maju 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 9,1% w porównaniu z majem 2021 r.

June 27, 2022
Artykuł
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych (kwiecień 2022 r.)

Jak wynika z danych CMR, w kwietniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10.9% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5,4% w porównaniu z kwietniem 2021 r.

May 25, 2022

SALES MONITORING – ANALYSIS – RIGHT DECISIONS

 

About us

CMR is an independent market research agency developing innovative research tools based on electronic transactional data. Our main areas of interest are: – quick measurement of marketing-mix activities’ impact on FMCG sales results – precise analysis of purchasing behavior based on transactional/receipt data We cooperate with both FMCG manufacturers and distribution chains. CMR – an expert in market research based on transactional data analysis