Opłata małpkowa to #3 odcinek z serii realizowany we współpracy ze Spożywcza TV dzięki Hurt i Detal

Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów CMR (Centrum Monitorowania Rynku) dotyczące tzw. opłaty małpkowej. Odcinek zrealizowany dzięki współpracy ze SpozywczaTV dzięki HURT & DETAL

O zasadach oraz wpływie na sprzedaż opłaty małpkowej opowiada Joanna Stankiewicz z CMR.

00:00 Wstęp
00:24 Zasady opłaty “małpkowej”
01:34 Wyniki sprzedażowe
02:07 Znaczenie typów opakowań
03:26 Kiedy kupujemy najczęściej?
04:45 Średnie ceny za opakowanie
05:37 Wolumen sprzedaży
06:40 Zmiany w sprzedaży r/r
08:37 Podsumowanie
09:32 Zakończenie

✅ Dane dostarczone dzięki: http://www.cmr.com.pl
✅ Projekt realizowany dzięki współpracy z: https://hurtidetal.pl

#FMCG#opłatamałpkowa#małpki#CMR


CMR
is independent market research agency
developing innovative research tools.

Our main areas of interest are:
quick measurement of marketing-mix activities’ impact
on FMCG sales results and precise analysis
of purchasing behavior based
on transactional/ receipt data