PL

Insights

Articles, reports, new initiatives

Artykuł
Marzec w sklepach małoformatowych – ceny w górę, sprzedaż w dół

Jak wynika z danych CMR, w marcu 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,4% niższa niż przed rokiem, natomiast liczba transakcji spadła o niemal 6%.

May 7, 2025
Artykuł
Sery żółte: jak wyglądała sprzedaż kategorii w 2024 roku?

Jak wyglądała sprzedaż paczkowanych serów żółtych w 2024 roku we wszystkich sklepach w Polsce? Czy cena tej kategorii znacznie zmieniła się na przestrzeni całego roku?

April 22, 2025
YouTube
CMR w SpożywczaTV: Jak przyciągać klientów do sklepu i zwiększać zyski?

W najnowszym odcinku programu Super Sklep, z gościnnym udziałem Joanny Stankiewicz, Advanced Analytics Manager w CMR, mogą usłyszeć Państwo o skutecznych mechanizmach promocyjnych: od wielosztuk, przez vouchery, po komunikację przy półce.

April 10, 2025

SALES MONITORING – ANALYSIS – RIGHT DECISIONS

 

About us

CMR is an independent market research agency developing innovative research tools based on electronic transactional data. Our main areas of interest are: – quick measurement of marketing-mix activities’ impact on FMCG sales results – precise analysis of purchasing behavior based on transactional/receipt data We cooperate with both FMCG manufacturers and distribution chains. CMR – an expert in market research based on transactional data analysis