Analiza i raporty
Piwo — dlaczego spada sprzedaż tej kategorii w sklepach?
March 25, 2022W materiale powstałym we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze Joanna Tsuman, analityczka danych w Centrum Monitorowania Rynku, przygląda się powodom spadków sprzedaży piwa w sklepach małoformatowych do 300 m2.

CMR dla “Forbes”: Rynek napojów rośnie, bo cały czas rosną ich ceny
August 25, 2023Polscy producenci napojów bezalkoholowych szybko reagują na zmiany przepisów dotyczące ich branży i wypełniają nowe kategorie – zauważa Tomasz Rydzewski, ekspert Centrum Monitorowania Rynku. Komu pomógł podatek od cukru? I jakie sposoby jego ominięcia mają ci producenci, którym zaszkodził? Publikujemy fragment wywiadu z wydania “Forbes” 8/2023.

Desery mleczne: Zott dominuje na półkach w małych sklepach
July 8, 2022W małych sklepach kategoria deserów mlecznych jest zdominowana przez markę Monte (Zott) i to tej marce przypada blisko 52% udziałów w wartości sprzedaży tej kategorii w sklepach małego formatu — mówi dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR.