Analiza i raporty
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
November 15, 2021We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).
Jak wygląda sprzedaż ryb i przetworów rybnych w sklepach? (wideo)
April 3, 2023Magdalena Wilgatek z CMR omawia kategorię ryb oraz przetworów rybnych i tłumaczy, kiedy polscy konsumenci sięgają po nie najchętniej. Jak wyglądają nasze przyzwyczajenia zakupowe?
Sprzedaż oleju w sklepach w Polsce. Czy ceny poszły w dół?
December 19, 2023Olej to kolejna – obok masła, o którym pisaliśmy kilka dnia temu – kategoria, o której w ostatnich miesiącach czy też nawet latach było głośno ze względu na zmieniające się ceny. Jak wygląda sytuacja w tej kategorii i jak obecnie kształtują się jej ceny?