Badanie sprzedaży detalicznej

W sposób ciągły pozyskujemy dane transakcyjne z różnych formatów sklepów: małych, średnich i dużych sklepów spożywczych, sklepów specjalistycznych alkoholowych, kiosków, saloników prasowych, hipermarketów, dyskontów i e-commerce. Dane te wykorzystujemy do monitoringu sprzedaży, dystrybucji i cen.

Analizujemy trendy w sprzedaży różnych kategorii FMCG, w tym słodyczy, napojów, alkoholi, produktów kulinarnych, przetworów mlecznych, przetworów rybnych, przetworów mięsnych, produktów zbożowych, leków OTC, artykułów tytoniowych, kosmetyków.

W sposób pogłębiony badamy skuteczność różnych działań marketing-mix (przy użyciu takich technik jak modelowanie ekonometryczne, analizy elastyczności cenowej i grupowanie sklepów).

Jesteśmy blisko klienta, oferując wsparcie przy interpretacji danych i szukaniu odpowiedzi na pytania badawcze ­– tak, aby w oparciu o nasze analizy marketerzy podejmowali trafne decyzje biznesowe.

Monitoring sprzedaży – analiza – trafne decyzje