Analiza i raporty

Sprzedaż musów owocowych rośnie o kilkadziesiąt procent. Jakie są przyczyny wzrostów?
28 lipca, 2022Wartość sprzedaży musów owocowych – z pominięciem produktów dla niemowląt – w sklepach małoformatowych do 300 m2 w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosła o ponad 41% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2021. Jakie są przyczyny tak dużych wzrostów sprzedaży?

Jak duży był bojkot rosyjskich produktów w sklepach w Polsce?
10 maja, 2022Inwazja Rosji na Ukrainę sprawiła, że kolejne sieci handlowe zaczęły wycofywać ze swojej oferty produkty pochodzące z Rosji i Białorusi. Jak w praktyce wyglądał zatem bojkot rosyjskich produktów w sklepach w Polsce?

Kawa i herbata – jak wygląda sprzedaż tych kategorii latem? Jacy producenci rządzą na rynku?
29 lipca, 2022Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wtedy dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w sklepach małoformatowych zmalała o 5% a herbat o 10% w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.