Analiza i raporty
Analiza: Sprzedaż jogurtów pitnych w sklepach małoformatowych
May 11, 2022Lato to okres najlepszej sprzedaży jogurtów pitnych. Warto zatem przyjrzeć się temu, jak ta kategoria produktowa radziła sobie w sklepach małoformatowych do 300 m2 w 2021 r. Czy w tym roku możemy spodziewać się jeszcze lepszych wyników?
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
November 15, 2021We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).
Lody EKIPA w TOP10 lodów impulsowych
July 20, 2021Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące kategorii lodów impulsowych w Polsce. Które lody są najczęściej kupowane, a które marki przynoszą największe zyski? Jakie czynniki rządzą w kategorii oraz jak kształtują się trendy rynkowe? Na te i wiele innych pytań odpowiada Marek Zacharski, Analityk CMR. 00:00 Wstęp 00:29 Trendy sprzedażowe 02:23 Czynniki […]