Analiza i raporty

Kawa i herbata – jak wygląda sprzedaż tych kategorii latem? Jacy producenci rządzą na rynku?
July 29, 2022Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wtedy dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w sklepach małoformatowych zmalała o 5% a herbat o 10% w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.

Słodki problem. Dlaczego w sklepach zaczęło brakować cukru? (wideo)
August 29, 2022Jak wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku, w lipcu 2022 r. Polacy kupili o 83% więcej cukru niż w tym samym miesiącu rok temu.

Wielkanoc: Jak w tym okresie wygląda sprzedaż majonezu?
April 16, 2022Okres Wielkanocy to czas rosnącej sprzedaży majonezu — kategorii produktowej, w której konsumenci mają własne, trudne do zmiany przyzwyczajenia. Choć to kategoria, w której dominuje jeden producent, silne sentymenty wśród kupujących budzą także lokalne marki kojarzone z konkretnym regionem. – Konsumenci mogą wybierać z trzech wariantów, najczęściej mają do wyboru klasyczne majonezy, o wiele rzadziej […]