Jak wyglądał rok 2022 w sklepach alkoholowych w Polsce? Które produkty podrożały w nich najbardziej, a które zaliczyły spadek cen? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Marek Zachalski z CMR mówi więcej na ten temat.
Polski parlament debatuje właśnie nad wprowadzeniem zakazu sprzedaży tzw. energetyków osobom nieletnim. A jak tymczasem wygląda sprzedaż napojów energetycznych w Polsce? Zapraszamy do obejrzeniu materiału Wiadomości Spożywczych, w którym Magdalena Wilgatek z CMR mówi więcej o sprzedaży tej kategorii.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Magdalena Wilgatek z CMR analizuje sprzedaż cukrów żelujących. Jak wygląda rynek i które kanały są najistotniejsze dla sprzedaży tej kategorii? Jak kształtują się ceny cukrów żelujących? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
W materiale dla SpożywczaTV i Wiadomości Spożywczych Marek Zachalski z CMR analizuje wzrosty cen produktów spożywczych w czasie tegorocznej Wielkanocy. Jak wygląda skala wzrostów cen? Które produkty podrożały najbardziej, a jakie notują spadek cen? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
Magdalena Wilgatek z CMR odpowiada na pytanie, jak wygląda sprzedaż win w Polsce, po jakie rodzaje najchętniej sięgają klienci sklepów spożywczych, jaka jest najpopularniejsza marka win w naszym kraju i wiele więcej. Zapraszamy do obejrzenia materiału SpożywczaTV.
Magdalena Wilgatek z CMR omawia kategorię ryb oraz przetworów rybnych i tłumaczy, kiedy polscy konsumenci sięgają po nie najchętniej. Jak wyglądają nasze przyzwyczajenia zakupowe?
Czy czeka nas panika na rynku? Czy ich rosnące ceny mogą dotknąć także inne kategorie? M.in. na te pytania w rozmowie z Biznes24 odpowiadała Magdalena Wilgatek z CMR.
Tuż przed Marek Zachalski z CMR był gościem programu dziennika “Rzeczpospolita”, w którym opowiadał m.in. o różnicach między koszykiem świątecznym i sylwestrowym oraz odpowiedział na pytanie, czy i jak inflacja wpłynęła na zachowania konsumentów oraz jakie są prognozy na rok 2023.
Targi Specjał to doroczne wydarzenie, którego organizatorem jest GK Specjał — operator takich sieci sklepów jak Livio, Nasz Sklep i Rabat Detal. Podczas 25. edycji wydarzenia odbywającego się w Rzeszowie, ze swoją prelekcją wystąpiła Elżbieta Szarejko z CMR, która opowiedziała słuchaczom o tym, jak placówki małoformatowe radzą sobie wobec zakazu handlu, inflacji i wojny, jaką rolę w zakupach odgrywa współkupowanie oraz kiedy i po co klienci przychodzą do sklepów.
Marek Zachalski, analityk Centrum Monitorowania Rynku gościł na antenie stacji Biznes24, gdzie komentował ostatnie wydarzenia w handlu, w tym m.in. wpływ inflacji na zakupy Polaków oraz wyhamowanie sprzedaży detalicznej. Zapraszamy do zapoznania się z całą rozmową.