EN

YouTube

Podsumowanie YouTube
Jak kształtuje się sprzedaż herbaty w sklepach? (Analiza CMR)
6 kwietnia, 2022

Początek pandemii w 2020 roku przyniósł wzrost cen w segmencie herbaty. Jak obecnie wygląda ten rynek obecnie? Zapraszamy do obejrzenia materiału z udziałem dr Magdaleny Wilgatek z CMR, który zostały przygotowany we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze. 

Podsumowanie YouTube
Piwo — dlaczego spada sprzedaż tej kategorii w sklepach?
25 marca, 2022

W materiale powstałym we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze Joanna Tsuman, analityczka danych w Centrum Monitorowania Rynku, przygląda się powodom spadków sprzedaży piwa w sklepach małoformatowych do 300 m2.

Podsumowanie YouTube
Sprzedaż kawy w sklepach małoformatowych i supermarketach — analiza rynku
24 marca, 2022

Dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w Centrum Monitorowania Rynku, analizuje rynek kawy w materiale powstałym we współpracy ze Spożywcza TV.

Podsumowanie YouTube
Wysokie ceny w sklepach. Za co konsumenci płacą najwięcej? — analiza i prognoza CMR
23 marca, 2022

O przyczynach wysokich cen, kategoriach, które odnotowują najwyższe wzrosty oraz prognozach na rynku spożywczym opowiada Marek Zachalski, analityk danych z CMR.

Podsumowanie YouTube
Inflacja w Polsce – podsumowanie 2021 roku i prognozy na 2022 rok
17 lutego, 2022

O wpływie podwyżki akcyzy na alkohole i produkty tytoniowe oraz wprowadzeniu podatku małpkowego, opłaty cukrowej i podatku detalicznego na ceny w 2021 roku opowiada Marek Zachalski, Analityk danych z CMR    Odcinek zrealizowany dzięki współpracy z wiadomoscispozywcze.pl

Raport YouTube
Słodycze impulsowe – jakie wybieramy ?
16 lutego, 2022

O sprzedaży słodyczy impulsowych, czyli wafelków, batonów czekoladowych, funkcjonalnych, owocowych i zbożowych w sklepach małoformatowych opowiada Magdalena Wilgatek dzięki współpracy ze Spożywcza TV

Raport YouTube
Napoje roślinne – Które marki sprzedają się najlepiej?
8 grudnia, 2021

Sojowe, owsiane, migdałowe czy ryżowe – które napoje roślinne sprzedają się najlepiej? Które produkty pokochali Polacy i czy w ogóle pijemy zamienniki mleka, jogurtów itp.? 🧋 Czy mleko sojowe możemy znaleźć w każdym sklepie? W ilu sklepach małoformatowych można znaleźć napoje kokosowe? Które produkty są najdroższe i dlaczego cała kategoria w ostatnim czasie zmniejsza ceny? […]

Raport YouTube
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
15 listopada, 2021

We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).

YouTube
Zapowiedź
18 października, 2021

Zapowiedź kolejnego odcinka #Spożywcza TV

Raport YouTube
Opłata małpkowa
27 lipca, 2021

Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące tzw. opłaty małpkowej. O zasadach oraz wpływie na sprzedaż opłaty małpkowej opowiada Joanna Stankiewicz z CMR. 00:00 Wstęp 00:24 Zasady opłaty „małpkowej” 01:34 Wyniki sprzedażowe 02:07 Znaczenie typów opakowań 03:26 Kiedy kupujemy najczęściej? 04:45 Średnie ceny za opakowanie 05:37 Wolumen sprzedaży 06:40 Zmiany w sprzedaży […]