Analiza i raporty
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/wojna-w-ukrainie-sprzedaz-w-sklepach.jpg)
Analiza CMR: Jak wojna w Ukrainie wpływa na sprzedaż w sklepach w Polsce?
April 5, 2022Wojna w Ukrainie zaczęła się ponad miesiąc temu. Od samego jej początku widać było, że Polacy otworzyli szeroko swoje serca i portfele, pomagając na wiele sposobów.
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/mundial-sprzedaz-piwa-w-sklepach.jpg)
Listopad w sklepach małoformatowych – jak mundial wpłynął na sprzedaż piwa?
December 14, 2022Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w porównaniu z listopadem 2021 r. Jak mundial i mecze Polaków wpłynęły na sprzedaż piwa w sklepach tego formatu?
Słodycze impulsowe w dobie pandemii
November 15, 2021We współpracy CMR ze Spożywcza TV powstało podsumowanie sprzedaży słodyczy impulsowych w dobie pandemi Słodycze impulsowe to duży i ciekawy rynek, na którym wprowadzanych jest co roku wiele nowości produktowych. Wciąż obserwujemy zmiany wywołane przez pandemię. Jak wygląda ten rynek obecnie? Na to pytanie odpowiada Przemysław Bojanowski, analityk z CMR (Centrum Monitorowania Rynku).