Analiza i raporty
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/05/jogurty-pitne-sprzedaz-w-sklepach.jpg)
Analiza: Sprzedaż jogurtów pitnych w sklepach małoformatowych
May 11, 2022Lato to okres najlepszej sprzedaży jogurtów pitnych. Warto zatem przyjrzeć się temu, jak ta kategoria produktowa radziła sobie w sklepach małoformatowych do 300 m2 w 2021 r. Czy w tym roku możemy spodziewać się jeszcze lepszych wyników?
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/05/trendy-w-sklepach-kwiecien.jpg)
Sprzedaż roślinnych kabanosów w dyskontach i hipermarketach w I połowie 2022 r. (analiza)
December 8, 2022Roślinne kabanosy, parówki i kiełbaski to kategoria, której sprzedaż wyraźnie idzie w górę – w okresie od lipca 2021 r. do czerwca 2022 r. ich wartość sprzedaży wzrosła aż o 67%. Choć każdy z kanałów sprzedaży odnotowywał w tym okresie wzrosty w sprzedaży tej kategorii, to wynik ten jest głównie zasługą dyskontów, gdzie wzrosty wyniosły w tym okresie ponad 140%.
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
February 16, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.