Analiza i raporty
Artykuł
Kwiecień w sklepach małoformatowych – ceny i pogoda wpływają na zakupy Polaków
26 maja, 2023Średnia wartość jednorazowych zakupów w marcu 2023 r. wynosiła już 23,16 zł, czyli aż o 13% więcej niż przed rokiem, mimo iż średnia liczba opakowań w koszyku była o 4% niższa niż przed rokiem.
Artykuł
Sery pleśniowe – jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach w Polsce?
2 lipca, 2024Sery pleśniowe to kategoria, dla której najważniejszym kanałem sprzedaży pozostają dyskonty – w 2023 roku odpowiedzialne za 64% wartości sprzedaży całej kategorii. Hipermarkety w tym samym czasie wygenerowały 15%, zaś sklepy małoformatowe do 300 m2 oraz supermarkety 301-2500 m2 odpowiadały łącznie za 21% wartości sprzedaży serów pleśniowych.
Artykuł
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju – coraz mniej klientów robi duże zakupy
26 czerwca, 2023Jak wynika z danych CMR Panel, w maju 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,5% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w porównaniu z majem 2022 r.