Analiza i raporty
Sprzedaż roślinnych kabanosów w dyskontach i hipermarketach w I połowie 2022 r. (analiza)
December 8, 2022Roślinne kabanosy, parówki i kiełbaski to kategoria, której sprzedaż wyraźnie idzie w górę – w okresie od lipca 2021 r. do czerwca 2022 r. ich wartość sprzedaży wzrosła aż o 67%. Choć każdy z kanałów sprzedaży odnotowywał w tym okresie wzrosty w sprzedaży tej kategorii, to wynik ten jest głównie zasługą dyskontów, gdzie wzrosty wyniosły w tym okresie ponad 140%.
Słodycze: Jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach małoformatowych?
September 28, 2022Słodycze to duża kategoria w sklepach małoformatowych do 300 mkw. Pod względem wartości sprzedaży plasuje się na czwartym miejscu po alkoholach, produktach tytoniowych i napojach, a jej udziały w wartości sprzedaży w placówkach małego formatu przekraczają 4%. Jednocześnie wartość sprzedaży tej kategorii w I półroczu 2022 r. w porównaniu wzrosła o około 10%.
Jak kształtuje się sprzedaż herbaty w sklepach? (Analiza CMR)
April 6, 2022Początek pandemii w 2020 roku przyniósł wzrost cen w segmencie herbaty. Jak obecnie wygląda ten rynek obecnie? Zapraszamy do obejrzenia materiału z udziałem dr Magdaleny Wilgatek z CMR, który zostały przygotowany we współpracy z serwisem Wiadomości Spożywcze.