Analiza i raporty
Artykuł
Marek Zachalski z CMR dla money.pl: Marki własne coraz popularniejsze
19 grudnia, 2022Polacy przekonali się do marek własnych, co pokazują badania. Rosnąca inflacja sprawia, że coraz więcej kupujących wybiera je kosztem produktów najbardziej znanych marek. Jak duże są obecnie udziały marek własnych w sprzedaży?
Artykuł
Kawa i herbata – jak wygląda sprzedaż tych kategorii latem? Jacy producenci rządzą na rynku?
29 lipca, 2022Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wtedy dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w sklepach małoformatowych zmalała o 5% a herbat o 10% w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.
Artykuł
Ceny wielu produktów wciąż idą w górę. Jak wyglądała sprzedaż w sklepach w marcu?
24 kwietnia, 2023Jak wynika z danych CMR, w marcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,7% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 4% w porównaniu z marcem 2022 r.