Analiza i raporty

Artykuł
Grudzień w sklepach małoformatowych – sezon grypowy wpływa na sprzedaż
23 stycznia, 2023Jak wynika z danych CMR, w grudniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 9,3% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,6% w porównaniu z grudniem 2021 r. Sezon grypowy wyraźnie wpłynął na sprzedaż w sklepach w połowie miesiąca.

Artykuł
CMR zatrudnia: poszukujemy osoby na stanowisko Data Analyst
30 listopada, 2022CMR poszukuje osoby na stanowisko Data Analyst, do której obowiązków będzie należało m.in. tworzenie zaawansowanych analiz, współpraca z naszymi klientami czy rozwój analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych.
Raport YouTube
Słodycze impulsowe – jakie wybieramy ?
16 lutego, 2022O sprzedaży słodyczy impulsowych, czyli wafelków, batonów czekoladowych, funkcjonalnych, owocowych i zbożowych w sklepach małoformatowych opowiada Magdalena Wilgatek dzięki współpracy ze Spożywcza TV