Analiza i raporty
YouTube
Słodycze i słone przekąski – jak istotne są marki własne dla sprzedaży tych kategorii?
16 lutego, 2024Czy marki własne są istotne dla sprzedaży słodyczy i słonych przekąsek? Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Przemysława Bojanowskiego z CMR, które zostało zarejestrowane 30 stycznia 2024 r. podczas konferencji Kierunek Marka Własna.

Artykuł Raport
Analiza CMR: Jak wojna w Ukrainie wpływa na sprzedaż w sklepach w Polsce?
5 kwietnia, 2022Wojna w Ukrainie zaczęła się ponad miesiąc temu. Od samego jej początku widać było, że Polacy otworzyli szeroko swoje serca i portfele, pomagając na wiele sposobów.

Artykuł
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju – coraz mniej klientów robi duże zakupy
26 czerwca, 2023Jak wynika z danych CMR Panel, w maju 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,5% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w porównaniu z majem 2022 r.