Analiza i raporty
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/05/jogurty-pitne-sprzedaz-w-sklepach.jpg)
Analiza: Sprzedaż jogurtów pitnych w sklepach małoformatowych
May 11, 2022Lato to okres najlepszej sprzedaży jogurtów pitnych. Warto zatem przyjrzeć się temu, jak ta kategoria produktowa radziła sobie w sklepach małoformatowych do 300 m2 w 2021 r. Czy w tym roku możemy spodziewać się jeszcze lepszych wyników?
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/05/trendy-w-sklepach-kwiecien.jpg)
Sprzedaż roślinnych kabanosów w dyskontach i hipermarketach w I połowie 2022 r. (analiza)
December 8, 2022Roślinne kabanosy, parówki i kiełbaski to kategoria, której sprzedaż wyraźnie idzie w górę – w okresie od lipca 2021 r. do czerwca 2022 r. ich wartość sprzedaży wzrosła aż o 67%. Choć każdy z kanałów sprzedaży odnotowywał w tym okresie wzrosty w sprzedaży tej kategorii, to wynik ten jest głównie zasługą dyskontów, gdzie wzrosty wyniosły w tym okresie ponad 140%.
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/wojna-w-ukrainie-sprzedaz-w-sklepach-3.jpg)
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju – coraz mniej klientów robi duże zakupy
June 26, 2023Jak wynika z danych CMR Panel, w maju 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,5% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w porównaniu z majem 2022 r.