Analiza i raporty
Raport YouTube
Słodycze impulsowe – jakie wybieramy ?
16 lutego, 2022O sprzedaży słodyczy impulsowych, czyli wafelków, batonów czekoladowych, funkcjonalnych, owocowych i zbożowych w sklepach małoformatowych opowiada Magdalena Wilgatek dzięki współpracy ze Spożywcza TV

Artykuł
Sprzedaż oleju w sklepach w Polsce. Czy ceny poszły w dół?
19 grudnia, 2023Olej to kolejna – obok masła, o którym pisaliśmy kilka dnia temu – kategoria, o której w ostatnich miesiącach czy też nawet latach było głośno ze względu na zmieniające się ceny. Jak wygląda sytuacja w tej kategorii i jak obecnie kształtują się jej ceny?

Artykuł
Desery mleczne: Zott dominuje na półkach w małych sklepach
8 lipca, 2022W małych sklepach kategoria deserów mlecznych jest zdominowana przez markę Monte (Zott) i to tej marce przypada blisko 52% udziałów w wartości sprzedaży tej kategorii w sklepach małego formatu — mówi dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR.