Analiza i raporty

Słodycze: Jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach małoformatowych?
28 września, 2022Słodycze to duża kategoria w sklepach małoformatowych do 300 mkw. Pod względem wartości sprzedaży plasuje się na czwartym miejscu po alkoholach, produktach tytoniowych i napojach, a jej udziały w wartości sprzedaży w placówkach małego formatu przekraczają 4%. Jednocześnie wartość sprzedaży tej kategorii w I półroczu 2022 r. w porównaniu wzrosła o około 10%.
Opłata małpkowa
27 lipca, 2021Prezentujemy najnowsze dane przygotowane przez ekspertów Centrum Monitorowania Rynku dotyczące tzw. opłaty małpkowej. O zasadach oraz wpływie na sprzedaż opłaty małpkowej opowiada Joanna Stankiewicz z CMR. 00:00 Wstęp 00:24 Zasady opłaty „małpkowej” 01:34 Wyniki sprzedażowe 02:07 Znaczenie typów opakowań 03:26 Kiedy kupujemy najczęściej? 04:45 Średnie ceny za opakowanie 05:37 Wolumen sprzedaży 06:40 Zmiany w sprzedaży […]

Sprzedaż w sklepach w maju – dzięki wysokiej temperaturze rośnie sprzedaż lodów
15 czerwca, 2024Jak wynika z danych CMR, w maju 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła o około 3%.