Analiza i raporty

Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w sierpniu 2021 r.
1 października, 2021Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,3% niższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła w tym czasie o 7,9%. W porównaniu z upalnym lipcem br. zarówno obroty, jak i łączna liczba klientów odwiedzających sklepy małoformatowe do 300 m2 obniżyły się […]

Słodycze: Jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach małoformatowych?
28 września, 2022Słodycze to duża kategoria w sklepach małoformatowych do 300 mkw. Pod względem wartości sprzedaży plasuje się na czwartym miejscu po alkoholach, produktach tytoniowych i napojach, a jej udziały w wartości sprzedaży w placówkach małego formatu przekraczają 4%. Jednocześnie wartość sprzedaży tej kategorii w I półroczu 2022 r. w porównaniu wzrosła o około 10%.

Sprzedaż masła w sklepach w Polsce. Jak kształtują się ceny?
15 grudnia, 2023Masło to jedna z tych kategorii, które w ostatnich miesiącach szczególnie przyciągały uwagę konsumentów ze względu na dynamicznie zmieniające się ceny. Jak kształtuję się one obecnie i jak wygląda sprzedaż tej kategorii w sklepach?