Desery mleczne: Zott dominuje na półkach w małych sklepach

desery mleczne Zott sprzedaż
W małych sklepach kategoria deserów mlecznych jest zdominowana przez markę Monte (Zott) i to tej marce przypada blisko 52% udziałów w wartości sprzedaży tej kategorii w sklepach małego formatu — mówi dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR.

Desery mleczne mogą przybierać różną formę: ryżu na bazie mleka, puddingu, budyniu, kaszy mannej na bazie mleka czy innych bardziej wymyślnych postaci.

Oprócz Monte, do najważniejszych marek zaliczamy również Riso (producent Müller) oraz Smakija (producent Zott). Najpopularniejszym wariantem jest deser mleczny z czekoladą i orzechami Monte Zott w kubku 150 g. Desery mleczne znajdziemy w 75% sklepów małoformatowych do 300 m2. Średnia cena deseru mlecznego w małym sklepie to około 3 zł. Klient małego sklepu może wybierać średnio spośród 8 różnych wariantów deserów mlecznych, zaś klient supermarketu ma zdecydowanie szerszy wybór – aż 23 różnych wariantów — mówi Magdalena Wilgatek z CMR.

Materiał został pierwotnie opublikowany na stronie Forum Mleczarskiego.