Analiza i raporty
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/trendy-w-sklepach-marzec.jpg)
Kwiecień w sklepach małoformatowych – ceny i pogoda wpływają na zakupy Polaków
May 26, 2023Średnia wartość jednorazowych zakupów w marcu 2023 r. wynosiła już 23,16 zł, czyli aż o 13% więcej niż przed rokiem, mimo iż średnia liczba opakowań w koszyku była o 4% niższa niż przed rokiem.
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/trendy-w-sklepach-marzec.jpg)
Styczeń w sklepach małoformatowych – wyższa liczba klientów niż przed rokiem
February 23, 2023Jak wynika z danych CMR, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w porównaniu ze styczniem 2022 r. W bardzo ciepłym styczniu 2023 r. sklepy małoformatowe do 300 m2 odwiedziło o 5% więcej klientów niż rok wcześniej. Jednocześnie jednak znacząco […]
![](https://www.cmr.com.pl/wp-content/uploads/2022/07/kawa-herbata-sprzedaz-lato-producenci.jpg)
Kawa i herbata – jak wygląda sprzedaż tych kategorii latem? Jacy producenci rządzą na rynku?
July 29, 2022Dane CMR z okresu letniego ubiegłego roku (czerwiec-sierpień 2021 r.) wskazują, że napoje na bazie kawy czy herbaty nie cieszyły się wtedy dużym zainteresowaniem. W zeszłe wakacje sprzedaż wartościowa kaw w sklepach małoformatowych zmalała o 5% a herbat o 10% w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.