Jak wynika z danych CMR Panel, w sierpniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o prawie 4% wyższa niż przed rokiem, chociaż liczba transakcji spadła o 7%.
Sojowe, owsiane, migdałowe czy ryżowe – które napoje roślinne sprzedają się najlepiej? Które produkty pokochali Polacy i czy w ogóle pijemy zamienniki mleka, jogurtów itp.? 🧋 Czy mleko sojowe możemy znaleźć w każdym sklepie? W ilu sklepach małoformatowych można znaleźć napoje kokosowe? Które produkty są najdroższe i dlaczego cała kategoria w ostatnim czasie zmniejsza ceny? […]
W lipcu 2022 r. wolumen sprzedaży cukru w sklepach małoformatowych osiągnął rekordowy poziom – 13,3 mln kg. Znacznie większy popyt na cukier to efekt doniesień o brakach dostępności i limitach na ten produkt w dyskontach, a także obaw o dalsze podwyżki.