Analiza i raporty
Wielkanoc: Jak w tym okresie wygląda sprzedaż majonezu?
April 16, 2022Okres Wielkanocy to czas rosnącej sprzedaży majonezu — kategorii produktowej, w której konsumenci mają własne, trudne do zmiany przyzwyczajenia. Choć to kategoria, w której dominuje jeden producent, silne sentymenty wśród kupujących budzą także lokalne marki kojarzone z konkretnym regionem. – Konsumenci mogą wybierać z trzech wariantów, najczęściej mają do wyboru klasyczne majonezy, o wiele rzadziej […]
Jak na sprzedaż energetyków wpłynęła nowa ustawa? Wywiad w Radio 357
February 13, 2024Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR była gościnią Radia 357, w którym opowiedziała o wpływie nowej ustawy na sprzedaż tzw. energetyków w sklepach spożywczych. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy.
Komentarz: sprzedaż serów twarogowych w sklepach małoformatowych
May 18, 2022Sery twarogowe naturalne cieszą się stałym poziomem zainteresowania konsumentów w ciągu roku. Jednak sprzedaż segmentu serów twarogowych do pieczenia wygląda nieco inaczej, gdyż pozostaje silnie skorelowana z okresami świątecznymi – to produkty, które cieszą się dużą popularnością w ciągu całego roku, jednak ich pik sprzedażowy przypada w okresie świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia. Należy pamiętać […]