Analiza i raporty

Artykuł
Desery mleczne: Zott dominuje na półkach w małych sklepach
8 lipca, 2022W małych sklepach kategoria deserów mlecznych jest zdominowana przez markę Monte (Zott) i to tej marce przypada blisko 52% udziałów w wartości sprzedaży tej kategorii w sklepach małego formatu — mówi dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR.
Podsumowanie YouTube
Sprzedaż kawy w sklepach małoformatowych i supermarketach — analiza rynku
24 marca, 2022Dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w Centrum Monitorowania Rynku, analizuje rynek kawy w materiale powstałym we współpracy ze Spożywcza TV.

Artykuł
Sprzedaż musów owocowych rośnie o kilkadziesiąt procent. Jakie są przyczyny wzrostów?
28 lipca, 2022Wartość sprzedaży musów owocowych – z pominięciem produktów dla niemowląt – w sklepach małoformatowych do 300 m2 w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosła o ponad 41% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2021. Jakie są przyczyny tak dużych wzrostów sprzedaży?